Telemovie Izinkan Aku Menebus Dosa TV9

Sinopsis Izinkan Aku Menebus Dosa TV9 

Izinkan Aku Menebus Dosa mengisahkan Nazri kesal atas tindakannya memperkosa Aleya dan bertaubat. Oleh itu, demi menebus dosanya dia telah menjaga Mak Yam, ibu kepada Aleya seperti ibu sendiri. Saksikan kisah selanjutnya dalam drama Izinkan Aku Menebus Dosa di kaca tv anda.

Pelakon Telemovie Izinkan Aku Menebus Dosa TV9

Nazeera Sardi
Shaz Jaszle

Gambar Telemovie Izinkan Aku Menebus Dosa TV9

Sinopsis telemovie Izinkan Aku Menebus Dosa TV9, pelakon dan gambar telemovie Izinkan Aku Menebus Dosa TV9
Tonton lakonan Nazeera Sardi dan Shaz Jaszle menerusi telemovie Izinkan Aku Menebus Dosa di kaca tv anda

Saksikan telemovie Izinkan Aku Menebus Dosa TV9
Tarikh disiarkan Izinkan Aku Menebus Dosa disiarkan: 9 Januari 2017
Hari: Isnin
Jam: 8.30 malam – 10.30 malam
Saluran: TV9

2 comments:

  1. Nama saya nur faiqah aqeelah binti Muhammad sujak
    umur saya 23 tahun nama panggil Aqeelah
    saya tahu kasihan dia kasihan juga 😊

    ReplyDelete
  2. saya tahu kasihan dia kasihan juga

    ReplyDelete