Bedak Bayi Fiffy Untuk Muka Berjerawat

Bedak Bayi Fiffy Untuk Muka Berjerawat | Eh, banyak betul bedak baby kat rumah aku ni. Macam-macam jenama ada. Buat masa sekarang ni, baby Amirah guna bedak bayi Baby Kiko, wangi la bedak ni. Ada kalanya guna bedak bayi Pureen, bedak bayi Johnson dan bedak bayi Fiffy.

Bedak bayi fiffy untuk muka berjerawat, bedak bayi untuk wajah berjerawat, bedak baby rawat masalah jerawat, gambar bedak Bayi Fiffy (mild), kelebihan bedak Bayi Fiffy
Gambar bedak Bayi Fiffy (mild)
Diperkaya dengan vitamin E
Fiffy barangan buatan Malaysia
Isi kandungan 50 gram
Bedak bayi Fiffy mengandungi talkum yang halus dan tulin, dirumus khas untuk bayi dan anda. Kelebihan bedak Bayi Fiffy, ia menjadikan kulit lembut dan segar, dengan kewangian sepanjang hari. Anda akan berasa lega dan selesa selepas menggunakannya.

Kandungan Bedak Bayi Fiffy
Talcum powder, corn starch, fragrance

Bedak Bayi Fiffy Dari Hadiah Hamper Orang Ramai
Seronoknya bila lepas bersalin, ramai yang datang ke rumah nak ziarah baby baru si baby Amirah. Ada yang hulur duit, ada yang bawa hadiah hamper. Haa, dari situ la puncanya mengapa aku ada banyak bedak bayi. Dari hamper barangan bayi yang orang bagi. Macam-macam ada dalam tu seperti bedak baby, syampu, botol susu, baju, sarung tangan bayi, tisu baby dan banyak lagi la.

Bila malas nak make up, boleh sapu bedak bayi Fiffy kat muka. Malah menurut adik aku penggunaan bedak bayi ni bagus untuk muka berjerawat. Itu dia kata la, sebab muka dia jenis berminyak dan berjerawat. Bila guna bedak bayi kat muka, jerawat jadi kurang.

Memandangkan aku jadi orang kaya bedak, banyak bedak hasil hadiah hamper orang datang ziarah. Aku pun bagi la 1, 2 bedak baby ni kat dia. Harap-harap jerawat dia mengecut dan terbantut. Salah satu bedak yang aku bagi ialah bedak bayi Fiffy.

1 comment: