Papa Hero Saya S2 Kongsi Tips Parenting

Papa Hero Saya S2 (Astro) Kongsi Tips Parenting / Keibubapaan | Sempat menonton program tv terbaru iaitu Papa Hero Saya S2 yang disiarkan di kaca tv. Rancangan ni ala-ala The Return of Superman yang Korea tu. Teringat pula pada Si Manse, Minguk, Daehan, Sarang, comel betul diorang ni.

Papa Hero Saya S2 mempunyai objektif menggalakkan kehidupan seimbang dalam kebahagiaan dan kesihatan keluarga. Selebriti bergelar bapa menyahut cabaran untuk membuktikannya seorang hero!
Papa Hero Saya S2 (Astro) kongsi tips parenting, panduan keibubapaan, Papa Hero Saya kisah bapa selebriti dan anak artis, gambar anak artis Malaysia
Papa Hero Saya S2 bersama Brian dan anak perempuannya Althea, anak Nana AF
Haaa, cenggitu la yang tertera kat info tv. Kisah pasal aktiviti si ayah bersama anaknya di rumah, aktiviti kat luar rumah, bawa anak pergi kelas khas. Perkongsian tips keibubapaan dari selebriti tersebut. Yang hari tu aku tengok, suami Nana iaitu Brian, Brian bawa anak perempuan mereka Althea ke kelas senaman. Ada banyak aktiviti kat situ. Syok pulak. Ada tenaga pengajar tau kat situ.

Setiap minggu, akan dijemput selebriti yang berbeza. Minggu depan anak Hanif pula. Anatara artis yang bakal dirakam dalam program parenting Papa Hero Saya S2 seperti Zahiril Adzim. Dapat la tengok anak artis kan. Nak tengok baby Amirah masuk tv, memang tak la. Bukannya aku artis pun. Hahaha.. Macam lawak je bila sendiri cakap macam ni. Apa pun layan je la Papa Hero Saya ni kat tv.

Gambar Papa Hero Saya S2 
Papa Hero Saya S2 (Astro) kongsi tips parenting, panduan keibubapaan, Papa Hero Saya kisah bapa selebriti dan anak artis, gambar anak artis Malaysia

Saksikan Papa Hero Saya S2
Hari: Rabu
Jam: 9.00 malam
Saluran: Astro Ria 104 & Ria HD 123

No comments:

Post a Comment